dnes je 21.11.2024

Input:

Seznam Sklik

8.11.2010, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Seznam Sklik

Sklik“ (čtěte „es klik“) je reklamní systém firmy Seznam.cz, který umožňuje zobrazování cílených inzerátů na stránkách výsledků vyhledávání Seznam.cz, Z boží.cz, Firmy.cz, Encyklopedii, Obrázky.cz, Sbazaru a dalších vyhledávacích webech, jakož i na dalších webech spadajících pod firmu Seznam.cz. Tato kontextová reklama se tedy zobrazuje také na obsahových webech Seznamu, jako jsou například Novinky.cz, Sport.cz, Super.cz, Sfinance.cz, Sauto.cz apod. Domovská stránka této inzertní a reklamní služby je na adrese www.sklik.cz. „Sklik“ je ryze český systém vycházející z úspěšného reklamního systému Googlu (bude popsáno dále).

Při používání systému „Sklik“ neplatíte žádné vstupní poplatky, stačí se jen zdarma zaregistrovat (mít účet u Seznamu). Platíte pouze za návštěvníka, který jeho pomocí navštíví vaše stránky, tedy nikoli za zobrazení inzerátu. Platíte jen za kliknutí na inzerát, který se zobrazuje na některém webu Seznamu, a od toho pochází název „Sklik“ (=Seznam klik). Hovoříme o tedy systému „PPC“ („Pay Per Click“ – platba za klik). Cena za prokliknutí není konstantní a závisí na řadě faktorů. Nesmírně důležitá je ovšem skutečnost, že inzeráty jsou zobrazovány pouze při hledání konkrétních souvisejících klíčových slov, které si můžete dle potřeby předem nadefinovat. Reklama se ve výsledcích Seznamu zobrazuje nahoře a napravo – viz následující obrázek (je uvedena

Nahrávám...
Nahrávám...