Reklama na internetu
Jak už jsme si řekli, reklama nesmí zákazníka obtěžovat, ale musí
zaujmout. Jaké jsou tedy výhody internetové reklamy?
-
Zacílení - reklamní kampaň zasáhne tu cílovou skupinu, jakou
potřebujete.
-
Měřitelnost - existuje spousta měřících systémů, díky kterým
lze přesně měřit efektivitu internetové reklamy.
-
Flexibilita - možnost přizpůsobení reklamy v závislosti na
výsledcích měření.
-
Cena - až několikanásobně nižší v porovnání např. s televizí,
tiskem, rádiem apod.
Reklama je v podstatě přesvědčovací proces, kterým jsou oslovováni
potenciální zájemci o produkt. Pro ověřování účinnosti reklamy na internetu se
používá často tzv. click-rate, jenž měří, kolik uživatelů kliklo na reklamní
objekt na 100 jeho zobrazení.
Nejčastěji se můžeme na internetu setkat s bannerovou a kontextovou
reklamou.
Bannerová reklama – (banner, z angl. prapor, plakát,
poutač) je druh reklamy používaný na WWW stránkách. Jedná se zpravidla o
obdélníkový…