dnes je 21.11.2024

Input:

On-line kurz internetového marketingu: Řešení úkolu ze 4. lekce

7.7.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

On-line kurz internetového marketingu: Řešení úkolu ze 4. lekce

První věcí, kterou musíme udělat, je dát dohromady (nejlépe vypsat se na papír), co od webových stránek očekáváme, k čemu mají sloužit. Jestli mají návštěvníky pouze informovat, nebo jestli mají i prodávat, zda budou součástí image firmy, jestli mají prvořadě informovat o zboží, nebo budit dojem seriózní firmy atp. Tím nechci říct, že stránky, jež prodávají nebo dělají reklamu na produkty nejsou seriózní, jen jsou méně zaměřené na reklamu.

Navážu na úkol z druhé lekce, kdy jsme byli majiteli firmy na poskytování připojení k internetu a této firmě nyní nechám vytvořit stránky.

Stránky tvořím proto, abych v prvé řadě informoval návštěvníky o možnostech připojení k internetu a dalších službách a zaujal je natolik, aby si chtěli o těchto možnostech přečíst více informací. Zde jen připomenu teorii long tail, tedy že šanci na úspěch určitě mám a poptávka po mém produktu jistě existuje. To jsem ostatně prověřil analýzou, viz předchozí lekce.

Dalším účelem stránek je produkt rovnou prodat. Musí být proto jednoduché a intuitivní najít a vyplnit objednávkový formulář. Chci, aby stránka, firma i produkt budily dojem

Nahrávám...
Nahrávám...