Klíčová slova v kódu
Analýza stránky je prováděna textově, takže grafické prvky nemají pro
optimalizaci přímý význam (nepřímo však ano – svým názvem, alternativním
textem, titulkem, viz dále). Klíčová slova mají tím větší váhu, čím jsou
blíže začátku stránky (z hlediska kódu - nikoli podle vizuální polohy
zobrazení na stránce). Analýza vyhledávačů je také poněkud konzervativní a
nejnovější technologie jsou po určitou dobu (ujasňování jejich významu)
částečně přehlíženy. Tak je tomu do značné míry dodnes například u technologie Flash (dynamický a interaktivní web, vyvinuto firmou Macromedia), kde
není zcela jisté jak moc je roboty vyhledávačů mapována. Některé vyhledávače jí
dokážou číst vcelku obstojně (např. Google – zdaleka však ne stoprocentně),
jiné ji nemusí být schopny zachytit vůbec.
V…