Facebook a sociální sítě podrobně
Jak již vyplynulo z předchozích lekcí a kapitol, prezentace na
sociálních sítích, pokud se dělá správně, může přinést podnikateli více než
placená reklama v televizi. O prezentaci formou webových stránek jsme si již
řekli vše podstatné, teď je čas podrobněji probrat tuto oblast.
Stále více podnikatelů si uvědomuje, že internet je v jejich podnikání
důležitý. Hlad roste také po firemních stránkách na Facebooku. Ty si můžete
vytvořit i bez toho, aniž byste si museli zřizovat osobní účet.
Sociální síť Facebook je zlo, myslí si ti uživatelé, kteří mají rádi své
soukromí. To je ostatně velmi diskutabilním tématem této sociální platformy,
která obzvlášť v České republice nabírá na popularitě. V současné době Facebook
používá 2 686 040 Čechů(Zdroj Fejsbůček.cz, 19. 7. 2010).
Facebook umožňuje vytvořit tzv. Pages (Stránky) i bez registrace osobního profilu. K založení nové stránky pak stačí jen vyplnit
e-mail a datum narození. Proč datum narození? Facebook chce mít jistotu, že je
správce stránky dostatečně starý na to, aby mohl stránku provozovat
legálně.
Vzhledem k tomu, že Facebook může i firemní stránku smazat bez
předchozího upozornění, pokud porušíte jejich podmínky používání, doporučuje se
vyplnit vždy pravdivé informace. V případě e-mailu pak nejlépe firemní e-mail,
který bude indikovat jednoznačnou spojitost s propagovanou značkou.
Začínáme, úvodní stránka
Prvním krokem pro vytvoření firemní stránky na Facebooku v případě, že
na něm již nemáte účet a registrovat se nechcete, je zobrazení hlavní stránky
sociální sítě. Tu nehledejte pod koncovkou „.cz“, ale vždy s koncovkou „.com“.
Jazyková verze služby je ve vašem prohlížeči automaticky detekována a stránky www.facebook.com se otevřou rovnou
v českém překladu, i když není zrovna dokonalý.
Stránka ihned…