Důvěryhodnost webových stránek
Jak u návštěvníků zvýšit důvěru stránek
Abychom udrželi pozornost zákazníka na našich webových stránkách, musí
pro něj být atraktivní a budit dojem důvěry. Návštěvník, který
bude mít nějaké pochybnosti o firmě nebo o nabídce, odejde a už se nevrátí. Jak
této důvěry dosáhnout?
Telefonní číslo a zejména pevná linka znamenají jistotu,
že firma existuje a není to nějaký podvod, je to určitý záchytný bod, kdyby
došlo ke komplikacím v dodávce nebo jsme si s něčím nevěděli rady. Po telefonu
se dá také získat značné množství podnětů pro zlepšování produktů a služeb.
Telefonický kontakt je jedním ze základních předpokladů pro úspěšný
prodej přes internet a kvalitní firma by jej měla na svých stránkách uvádět.
Řada lidí se rozhoduje k nákupu právě na základě toho a přitom Vám nikdy
nezavolají!
…