dnes je 21.11.2024

Input:

Důvěryhodnost webových stránek

7.7.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Důvěryhodnost webových stránek

Jak u návštěvníků zvýšit důvěru stránek

Abychom udrželi pozornost zákazníka na našich webových stránkách, musí pro něj být atraktivní a budit dojem důvěry. Návštěvník, který bude mít nějaké pochybnosti o firmě nebo o nabídce, odejde a už se nevrátí. Jak této důvěry dosáhnout?

Telefonní číslo a zejména pevná linka znamenají jistotu, že firma existuje a není to nějaký podvod, je to určitý záchytný bod, kdyby došlo ke komplikacím v dodávce nebo jsme si s něčím nevěděli rady. Po telefonu se dá také získat značné množství podnětů pro zlepšování produktů a služeb.

Telefonický kontakt je jedním ze základních předpokladů pro úspěšný prodej přes internet a kvalitní firma by jej měla na svých stránkách uvádět. Řada lidí se rozhoduje k nákupu právě na základě toho a přitom Vám nikdy nezavolají!

Nahrávám...
Nahrávám...