Dejte produktu příběh
Dostat se do hlavy zákazníka není tak těžké. Je potřeba naslouchat jeho
potřebám a přáním. Ne vždy jsou jeho kroky a rozhodnutí založeny na racionálním
podkladu. Často se totiž rozhoduje podle svých pocitů. Jak je ale vyvolat?
Balená voda má „nejslavnější“ příběh
Proč lidé kupují balenou vodu? Je mnohem dražší než voda z kohoutku,
musíte se s ní vláčet z obchodu, PET lahve jsou neekologické a navíc nezávislé
rozbory prokázaly, že voda z kohoutku je vesměs zdravější než kupovaná voda z
plastikových lahví. Výrobcům balených vod se však podařilo přesvědčit celý
západní svět, že balená voda je zdravější a chutnější. Dokonce ve
spotřebitelích vytvořili takřka „odpor“ k vodě z vodovodního kohoutku.
Marketéři výrobců balených vod však pouze využili trendu zdravého
životního stylu posledních…